Forum [BP]
Witaj na forum gildi Browary Polskie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poruszanie się na GvG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [BP] Strona Główna -> Poruszanie się na GvG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
XTX
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 18:17, 01 Maj 2006    Temat postu: Poruszanie się na GvG

-Positioning
-Kitting
-Wardy
-Body Block
-Split
-Radar
-Przeglad Gry


Positioning
Zly positioning moze za soba smierc wlasna lub kogos z druzyny. Wojownik ktory sie zapedzil zmusi swoich monkow do podejscia i daje szanse na zdropienie ich przeciwnikowi przy mniejszym wkladzie co moze za soba ciagnac inne skutki.
Wiadomo ze czasem wojowni musi podbiec by zabic cel, positioning jest zalezny od buildu indywidualnego i buildu druzyny
Trzeba jednak pamietac zeby nie robic wszystkiego byle jak

Najwazniejsze 2 punkty dotyczace positionigu:
-Zly positioning moze spowodowac smierc partnera z druzyny i nie tylko swoja
-Zle ustawiona chodz jedna osoba to czesto cala druzyna sie musi cofac

Kitting
Glowna zasada Kittingu jest szybki odwrot aby nie zostac zaatakowanym.
To pozwala na ominiecie sporego dmgu i na dodatek dmg jest nierowny(wydluzony)
Przyklady kittingu:
1.Powrot za swoje monki aby warki nie mialy szans na ubiecie celu
2.BIeg zigzagiem aby omijac strzaly przeciwnika.Na to sa 2 sposoby:
-to jak robi wiekszosc graczy klawiatura (2na3 strzaly trafione)
-myszka (wbrew pozorom dzieki myszce oza ominac niemal wszytko)
3.Pulapki. Czyli zaciaganie celu poza zasieg leczenia i ubijanie w spokoju i ciszy

Wardy
Sposobem na skontrowanie ich jest split wtedy staja sie nie przydatne..

Zaleta wardow jest wzmocnienie swojej defensywy przy walce przy fladze i obronie NPC na GvG

Strafowanie
Zasada prosta: Nie biegac po linii prostej
Cel: Ominiecie umiejetnosci przeciwnika

Najlepszym sposobem na omijanie pociskow, strzal jest myszka.. Wtedy ruch postaci jest rpzyspeszony i latiwej ominac atak

Body Block
Popularny na tombach, Stal sie sztuka ktora trzeba rowniez opanowac na gvg. Duzo Guildhalli ma miejsca ciasne w ktorych mozna to stosowac dzieki czemu mozna panowac nad ruchem przeciwnika.

Split
Zasada prosta: Skontrowanie wszelkiej walki 8na8 by stwarzac przewage i konczyc walke o wiele szybciej
Jak to dziala: split polega na zmuszeniue przeciwnika do podzielenia sie. Przyklad spike: Taki build traci duzo mocy i jest w zasadzie prsostszy podczas splitu do pokonania
Dwa sposoby na kontre: 1.Podzielic sie 2.Miec Burning Isle jako gh

By grac dobrze splitem nie wystarczy dobry build. Musi byc bardzo dobra komunikacja pomiedzy grupami i zgranie. Kazda z tych grup powinna sama panowac nad soba czyli co i jak.. Przedewszytkim Komunikacja...

Radar
Kazda z osob powinna jak najczescie lookac co sie dzieje na radarze.
Jest to istotna sprawa by panowac nad wlasnym positioningiem. Bez tego zapewne gvg byloby bardziej zabawne ale zapewne mniej strategiczne.Zreszta bez radaru bylyby same splity

Radar sie sklada z pola agro. Ona odowiada za pole widocznosci przeciwnika i odleglosc z ktorejj mozna castowac spella.
Istotna sprawa jest gdy sie ma maly pancerz to miec ciagle monka w agro aby miec szanse na przezycie.
W przypadku monka to na odwrot musi by zawsze jak najdalej od przeciwnika. Positioning w tym przypadku jest bardzo trudny(Backline).
Radar jest bardzo wazny jezeli chodzi o trzymanie flagi.Np: bockkowanie flagi wtedy kiedy trzeba

Przegląd gry
Podobnie jak w przypadku radaru
Tutaj wszytko polega na zauwazeniu jakiegos celu, pomoc partnerowi. Trzeba umiec zauwazac rzeczy jakie nas otaczaja. Radar jest wazna sprawa ale wazniejsze jes t HP przeciwnika, Partnerow, Positioning przeciwnika jak i towarzyszy sa to bardzo wazne punkty by kontrolowac swoje przyszle akcje i ruchy..

Na tym to sie nie konczy. Dobre monki moga zgadywac ktora osoba bedzie spikowana po ruchu przeciwnika.
Przeglad gry potrafi za soba ciagnac najwazniejsze inicjatywy i tutaj jes roznica pomiedzy dobrymi gildiami a slabymi. Skill gracza polega przedewszytkim na poziomie przegladu walki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 6:52, 21 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 20:25, 27 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Mopo




Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 18:30, 02 Kwi 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [BP] Strona Główna -> Poruszanie się na GvG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin