Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 6:51, 21 Mar 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1206336
Hadickder65
PostWysłany: Nie 11:05, 18 Mar 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1206336
Hadickder65
PostWysłany: Nie 11:05, 18 Mar 2007    Temat postu:

Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!
http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1206336
Hadickder65
PostWysłany: Nie 11:04, 18 Mar 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1206336
XTX
PostWysłany: Pon 18:20, 01 Maj 2006    Temat postu: Guild Wars

ra Guild Wars, nad którą grupa developerów ArenaNet rozpoczęła prace w drugim kwartale 2000 roku, później pod okiem korporacji NC Soft, została oficjalnie obwieszczona światu 22 kwietnia 2003 roku, pokazana po raz pierwszy publicznie w maju tego samego roku podczas wystaw E3, a jej premiera światowa odbyła się 28 kwietnia 2005 roku.
Guild Wars to w wielu aspektach MMORPG, jednak posiada również wiele cech, które nie pasują do tego gatunku gier online. Twórcy zaimplementowali taki system i rozwiązania, aby pozycja była przyjemna już od samego początku gry. Cechami wyróżniającymi Guild Wars od wpółczesnych MMOG to:

- streaming technology, umożliwia przesyłanie plików do Gracza na bieżąco, podczas samej gry, w tle; ten system sprawia, że naprawianie usterek to kwestia zaledwie paru chwil bez potrzeby ściągania osobnego patcha, wszystko jest zautomatyzowane

- brak miesięcznej opłaty, co jest dużym plusem sprawiającym, że gra jest dostępna dla niemal każdego Gracza mającego dostęp do Internetu

- brak grindu (z ang. "harowania"), nie trzeba tracić nad postacią masywnych nakładów czasu, by mieć dość wysoki poziom do zrobienia czegoś, zdobywanie kolejnych leveli jest przystępne, a wszelkie restrykcje co do wymaganego poziomu postaci zostały usunięte, co oznacza, że Gracz nie musi mieć danego poziomu w celu zdobycia dodatkowych misji itp.

- niskie wymagania co do przepustowości łącza, nawet osoby, które mają lagi w wielu grach online, nie odczują żadnych podczas gry w Guild Wars, przesył danych został zmniejszony do minimum

- rozbudowane walki i turnieje PvP, organizowanie walk gildii, walk zespołowych, nie tylko dla Graczy o wysokim poziomie, można wziąć też udział w walkach dla niskopoziomowych postaci, specjalnie dla tych dopiero rozpoczynających przygodę swoich nowych bohaterów

- gromadzenie drużyny umożliwiają tzw. outposty, które znajdują się bezpośrednio przed każdą większą misją, tak aby osoby zainteresowane mogły utworzyć szybko drużynę bez zbędnego szukania towarzyszy w miastach

- przeludnienie miasta zostało ograniczone, gra rozdziela Graczy na districty (z ang. "dzielnice"), które są wiernymi kopiami tego samego miejsca, również podczas misji Gracze otrzymują własną kopię danej lokacji

- balance, równowaga profesji, żadne połączanie klas nie jest najlepsze, każdo ma swoje plusy i minusy, które się równoważą

- grafika zapierająca dech w piersiach

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group